Fra hvor skulle jeg ramme mit næste skud? Gør mig ikke forkert, jeg kan godt lide at slå min chauffør lige så meget som den næste fyr. Problemet kommer bare ind, når jeg ikke rammer mit drev lige, eller landingsområdet på drevet er fyldt med farer. Mit næste skud vil sandsynligvis være et genoprettelsesskud fra faren, som dybest set er spild af et skud, og efter at have spillet et genoprettelseskot på hvert hul ender jeg med at spille 18 flere skud end jeg burde have på min runde. Så her er, hvordan du forbedrer din kursusstyring og slipper af for de ekstra spildte skud. Før bolden rammer, skal du analysere hullet foran og identificere alle mulige farer. Vælg et område på fairwayen for at ramme det, der ikke har for mange farer og et relativt stort rum for fejl. Vælg en klub, som du har det godt med at ramme det område.
Hit bolden og ser frem til et farefri næste skud. Al denne metode hjælper dig med at vælge den rigtige klub til skuddet og efterlade dig i den bedst mulige position til at spille følgende skud. Sikker på, du skal muligvis ramme et 3 træ i stedet for en chauffør eller sigte mod den bredere del af det grønne, men jeg vil hellere ofre lidt afstand eller nøjagtighed end at spille mit næste skud fra en fare, der vil koste mig ekstra skudt på det hul. Håber dette hjælper. For at få succes med dit korte spil skal du være i stand til at komme op og ned i så få skud som muligt. Dette gør pitching og flisning af bolden så vigtig, fordi du ønsker at få bolden så tæt på hullet som muligt for kun at have en putt. Chipsbilleder af dårlig kvalitet er ofte resultatet af en forkert opsætning.
Bolden skal placeres lige inden i din venstre hæl. Dette tvinger dig til at nærme dig bolden med en fejende angrebsvinkel og slå bolden lidt på opsvinget. Din vægtfordeling er kritisk. 60 procent af din vægt skal være på din højre fod og fyrre procent på din venstre fod. Dette får dig i den perfekte position til at skifte din vægt korrekt, når du starter med din backswing og hjælper dig derfor med at generere maksimal effekt på din downswing. Dine skuldre skal være over tæerne og få dig til at bevæge dig lidt fremad, men meget vigtigt skal du holde ryggen lige og ikke skal bøje dig. 5) Dine hænder skal være direkte under din hage. For at sikre, at dine hænder er i den rigtige position, tag en hånd af grebet og lad det bare hænge frit.
Det skal hænge direkte under din hage, og det er her dine hænder skal være, når du adresserer boldenHvis du gør alt det ovenstående, vil din holdning være i den bedste position til at hjælpe dig med at få mest muligt ud af dine drev og samtidig opretholde din balance i hele svingen. Dette skulle resultere i større afstand og forbedret nøjagtighed. Jeg håber det hjælper. Et af de grundlæggende elementer i at have en effektiv downswing og følge igennem er backswing. Så lad os først diskutere dette meget vigtige aspekt af svingen. Backswing får din krop i den rigtige position for at gennemføre downswing og din følge igennem. Så et lille tip til at forbedre din backswing er at give dig selv nok tid og ikke at skynde dig. Vær ikke meget travlt med at komme til toppen af din backswing og starte din downswing.
Hele grunden til at gennemføre opfølgningen er at forbedre udførelsen af dine skud. Hvis du udfører en afbalanceret golfsving med den hensigt at indpakke klubbens skaft rundt om bagsiden af din hals efter at have været i kontakt med bolden, tilskynder det til en positiv frigivelse af klubben i og gennem bolden ved kontakt. Resultatet af denne positive frigivelse i og gennem bolden hjælper klubben med at overføre al den momentum og rytme, der er erhvervet i svingen ind i bolden, hvilket vil give dig bedre kontakt, mere gennemtrængende kugelflugt og meget mere konsistens med afstand. Så hvad sker der, hvis opfølgningen ikke er afsluttet? Når du rammer bolden med en kort opfølgning, har du en tendens til at begynde at decelerere klubben, før der er taget kontakt for at stoppe gennemgangen så hurtigt som muligt.
Resultatet af denne deceleration er, at al momentum og tidspunkt for slaget tabes ved kontakt, og kuglen vil ikke bevæge sig i den tilsigtede retning eller den tilsigtede afstand. Så for at få en god opfølgning, her er det billede, du skal have i dit hoved. Pakk klubbens skaft rundt om bagsiden af din hals som en del af en afbalanceret finish til din sving. Dette skulle hjælpe dig med at opnå større konsistens med dine slagtilfælde. At have evnen til at ramme uafgjort vil hjælpe dig med at blive en bedre golfspiller og tilføje et meget vigtigt skud til dit arsenal af slag. Hele ideen om at ramme et lodtrækning er at være i stand til at kontrollere boldens flyvning gennem luften fra højre til venstre for en højrehåndter og visa versa for en venstrehåndtager. Dette er et godt skud at bruge, hvis du har brug for bolden for at undgå visse forhindringer.