ÿþIk heb in de loop der jaren workshops gevolgd met veel getalenteerde vezelartiesten (niet alleen viltmachines, maar breiers, spinners en wevers) om zoveel mogelijk te leren over wol en vezels en garen. Dus als ik een klant in de winkel help of een les geef, kan ik veel kennis over het onderwerp delen. Ik weet zeker dat mijn behoefte om te experimenteren met en de materialen en het medium te begrijpen stamt uit de jaren in het laboratorium om experimenten op te zetten! Ik heb het gevoel dat het begrijpen van het hoe en waarom van mijn materialen en medium resulteert in betere keuzes over zowel het type wol of garen als de aanpak of techniek (en) die het beste is om een bepaald eindproduct te bereiken. Hoewel ik jassen, naadloze tunieken, hoeden en tassen heb verkocht, voelde ik niet met het doel mijn eindproducten te verkopen. Ik voelde omdat ik moet.
In een GAGA-tijdperk leeft het geen toeval dat haarstukken de nieuwe mode-accessoires zijn geworden. Versierd door beroemdheden, trendsetters en fashionista's over de hele wereld, zijn haarstukken de nieuwe eigentijdse extravaganzas. De kracht van een haarstukje kan zeker niet worden onderschat. Het vermogen om een gedurfde uitspraak te doen en tegelijkertijd zijn drager te transformeren naar iemand anders, verhoogt zijn huidige status. De Hat Collection wordt prachtig gefotografeerd door en ontrafelt zijn griezelige persoonlijkheid en eigenzinnige karakter. Dankzij de keuze om natuurlijk menselijk haar op te nemen, kan de drager de hoed verder krullen, strijken of stylen alsof deze deel uitmaakt van het eigen haar van de drager, en desgewenst zelfs stylingproducten aanbrengen. De hoeden, waarvan de verschillende volumes en vormen een dramatische look creëren, kunnen een outfit uitzonderlijk maken. Deze eerste Hat-collectie is een samenwerking tussen en ontwerper Anna Note, die op zijn beurt speciaal ontworpen kleding ontwierp die fantasierijk was gemaakt van synthetisch haar, fijne stoffen en wol.
Ten slotte presenteert het sterke uitvoerende leiderschap van Mike DeCesare en bestuursleden Enrique Salem en Dave DeWalt een duidelijke visie en identiteit voor het bedrijf. Ik deel die visie en sta te popelen om deze nieuwe uitdaging aan te gaan. "ForeScout CounterACT? Is een platform dat continue beveiligingsmonitoring en -beperking biedt. Het stelt IT-organisaties in staat om tal van uitdagingen op het gebied van toegang, endpoint compliance en dreigingsbeheer, zelfs binnen het huidige complexe, efficiënt aan te pakken. dynamische en uitgebreide bedrijfsnetwerken. Profiteren van de next-gen netwerktoegangscontrole (NAC) mogelijkheden, CounterACT levert zowel realtime intelligentie als op beleid gebaseerde controle om bedreigingen te voorkomen en problemen op te lossen met behoud van de bedrijfsproductiviteit.
We zijn geroepen om alle mensen te vergeven, d.w.z. niet toe te staan dat hun fouten ons beletten het karakter van God door ieder van ons te laten zien. Herinneren, d.w.z. niet vergeten, betekent niet dat iemand iemand niet heeft vergeven. Het betekent gewoon dat ik me bewust ben van je neigingen. Bovendien weet ik dat als ik die neigingen zie, ik de nodige voorzorgsmaatregelen moet nemen om niet opnieuw gestoken te worden. Laat me dit voorbeeld proberen. Ik ken het karakter van bijen niet, ik loop in de buurt van een zwerm bijen en word gestoken. De volgende keer dat ik bijen zie of weet dat ik in nauw contact met hen kom, maak ik er een zaak van om mijn blootgestelde huid te bedekken of op zoek te zijn naar een bij die om me heen zoemt. Ik weet dat ik de bijen heb 'vergeven' omdat ik me niet heb teruggetrokken om dicht bij hen te zijn. Ik herinner me echter hun geschiedenis en neem de nodige voorzorgsmaatregelen. Ik moest genezen van die eerste steek. De bij had absoluut niets met mijn genezing te maken. Er was iemand nodig die groter was dan ik en de bij om me te genezen.
Wol en haar werden gescheiden met behulp van een buigproces. De hoedenmaker draaide het touw van een lange, vibrerende strijkstok, vergelijkbaar met een overwoekerde vioolstok, in een stapel haar. De verspreide wol ging op het tafelblad liggen in fijne, gelijkmatige lagen van verschillende structuren en maten, meestal in dezelfde richting. Met lichte handdruk duwde de hoedenmaker de vezels dicht op elkaar om delen te vormen die bekend staan als matten. Er waren ongeveer zes slagen nodig voor elke hoed. Eén voor één werd een batt op een andere gelegd, waarbij de richting van het dutje telkens werd omgekeerd. Bij elke ronde werd het materiaal in een driehoekige, kegelvorm gevouwen. Voorzichtig druk verstrikt de haren, verdikking van het vilt. Aldus voorbereid, werd elke kegel op een warm ijzer gelegd, een bason genoemd, vervolgens gevouwen, geperst en continu besprenkeld met heet water.
Deze kegel of kap werd binnenstebuiten gekeerd en dezelfde handeling werd herhaald. De binnenkort te dragen hoed tegen het lichte, dunne plaatsen werden geïdentificeerd en extra wol toegevoegd, indien nodig. In dit stadium was het vilt zacht en sponsachtig; de textuur is los en onvolmaakt. Om de gewenste mate van consistentie te verkrijgen, werd de kap volledig gevuld, waarbij de hoeden gedurende zes tot acht uur werden gekookt in een ijzertank die een mengsel van één deel urine op zes delen water bevatte. De afzuigkappen waren omhuld met een doek om te voorkomen dat ze de zijkanten van de ketel raken. Eenmaal gedroogd en het blok verwijderd, begon het afwerkingsproces. Dit omvatte het verven, waterdicht maken en het trimmen van de hoed. Geschoolde ambachtslieden gebruikten borstels, doeken, hete strijkijzers en natte sponzen om de ruwe hoed in een afgewerkt product te veranderen. De hoedenmaker verzorgde het buitenste dutje totdat het bedekt leek te zijn met een groei van fijne vacht en alle grove haren eruit waren geplukt. De rand werd op breedte gesneden, gekruld en ingesteld. Ten slotte kreeg de hoed een hoogglanscoating en verfraaid met een band en voering, vervolgens verpakt voor markt.